Torka?

Nu tar jag och offrar mig och skriver ett inlägg, var på tog för länge sen någon skrev här om ni frågar mig, men jag har inte tid att skriva två bloggar, har ju min egen för dom som inte vet det http://illes.blogg.se
IDag har eventysrsgenget varit på ICA :D vi handlade varsin 50 cl dricka och varsin godis påse, varför kanske någon undrar eller inga kanske undrar det men berättar iaf. Vi kollade klart på "phantom of the" opera på engelska och fick då ha med oss godis och läsk. Vi var ju tvungna att ha det då, och så är det ett litet äventyr att gå till ICA på torsdagsmornar.

Imorgon har vi avslutning :d då ska vi spela upp låtar vi spelat på ensemblen min och kalles grupp (den tveklöst bästa gruppen) ska lira "When you were you" med the killers, och jontes (planerar att vara med i dansbandskampen nästa säsong gruppen) ska lirar  "American idiot" med green day. kommer bli värsta röj, vi har planerat en stagedive :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0