Tillbaka till gamla kära underbara Å-berga!

Japp, nu är jag tillbaka från de nordligaste skogarna i norr...nä men nästan...inte alls faktiskt...

Idag så ska jag umgås med Lage, och vi ska ha skoj...om det nu går utan ett 360 eftersom att deras har fått THE RED RING OF DEATH! Precis som jag. Men först hade jag tänkt skriva vad jag har fått i julklapp:

- iPod Nano 8Gb Gul
- Koss Porta Pro Hörlurar
- The Killers - Day & Age
- Lite pengar
- Lite mer pengar
- Böckerna "The greatest album covers of all time", "Little people int the city" och "Guitars - a celebration of pure mojo"
- En helårsprenumeration på Fantomen
- Oral B eltandborste

Japp, det var det.

Kalle

Kommentarer
Postat av: Catrin

go kalleboy!

2008-12-30 @ 16:14:48
URL: http://xenobia.blogg.se/catrinsnyablogg
Postat av: sophie

jag fick oxå Little people in the city. den är jättefin

2008-12-31 @ 12:46:39
URL: http://lillafi.blogg.se/
Postat av: Jacob

Härligt att du är tillbaka och fina julklappar =)

2009-01-01 @ 02:25:24
Postat av: harry

GZ on RROD(till Lage då) :D

2009-01-01 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0