Eventyrs genget på nya äventyr

Hejhopp täbygalopp

Nu är det dax för mig att göra min debut i den här bloggen,
Idag har eventyrs genget tagit med sig oss en prao i form av rasmus på vårat äventyr till täby. På tåget in diskuterade vi filmer med uppföljare och kom fram till att det ofta är ettorna och treorna som är bäst. Väll i täby schtekte vi in på stadium där jonte, kalle och rasmus provade lite coola converse skor :) jag kollade även på lite inneskor till idrotten. Sen gick vi runt lite till. Kalle köpte en bok till sin pappa i julklapp. Sen blide vi hungriga så kalle och jag delade på en julmust och en marabou mint choklad, det var rugigt gott kan jag tala om. Sen började vi gå till "börsen" musikbörsen men är vi var jämsides med galoppfältet så kom tåget så vi hoppade på det istället och avslutade dagens äventyr med den sista chokladen och julmusten.



ps. vi lovar att vi ska fota mer under våra äventyr de resterade gångera : )

Mvh/ ille den bästa på att fessta, rimmar nästa ; P

Kommentarer
Postat av: KALLEKALLEKALLEKALLE

Det var riktigt trevligt, känns som att Rasmus skulle kunna bli en i gänget...men det kräver lite träning.

2008-12-08 @ 19:49:40
Postat av: Jacob

Det där med film uppföljare låter intressant..

2008-12-08 @ 20:17:35
Postat av: idaa

mobba inte lillebror ! vadå skulle kunna bli en i gänget xD :@

2008-12-14 @ 01:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0